Utelåst

Just nu sitter jag ute i det fina soliga vädret, men önskar att jag vore inne egentligen! Är nämligen utelåst. Så jag får sitta här ett tag till tills min käre mor kommer hem och låser upp dörren! Kan ju säga att jag är överlycklig över att det är helg. Har aldrig längtat så mycket till en helg som nu känns det som. Och det kommer bara att bli en ren myshelg med. Känner att det behövs. Ska bara umgås med fina vänner och proppa i mig godis. finns ju nästan inget bättre, eller vad säger ni? Kan ju lägga till att jag va dödstrött igår när jag kom hem och hela kvällen så orkade verkligen inte uppdatera. Somnade till och med så fort jag kom hem ifrån skolan. Men nu ska jag inte sitta och skriva en massa ointressanta saker. Blir för tjatigt i sånna fall! Men kvällen kommer bli super, så på med pyjamaen och dra igång partyt!


                             Glamorös bild! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0