underbara lördag

                       




Godmorgon på er alla. Jag har precis duschat och packat ihop alla mina saker som jag behöver inför dagen/kvällen. Stina kommer snart och hämtar mig så vi kan dra upp till henne. Jag sitter och hoppas på att hon är lika sugen som jag på att åka ner till stan och shoppa. Har sånt shopping sug och har en hel del saker som jag måste inhandla. Så ska försöka tvinga med henne. Senare ikväll ska vi vara hemma hos stina och laga mat med ett par tjejkompisar, därefter hoppas jag på att någor redigt kul händer som vi kan sticka på. Kommer bli super! Kan ju säga att jag har världens underbaraste vänner, dom finns alltid där för mig och jag har alltid lika roligt med dom. Så en stor guldstjärna till er! Jag hoppas att ni alla får en lika bra lördag som jag, för det förtjäjnaar ni. Känner att jag bara sitter och skriver massa för att det är kul just nu, haha. Men så kan det vara ibland, är på riktigt toppen humör. Har fått min skönhetssömn och duschat och pysslat om mig själv. Och då blir jag helt enkelt bara på riktigt bra humör. Men nu ska jag fortsätta med att vara glad och fixa det sista innan Stina kommer. Vi hörs sen och kommer förhoppningsvis ta en hel del bilder ikväll som kommer upp senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0