stackars lille fot

Sitter hemma med Tobias, Stina och Hampus och kollar på film. Kan knappt röra min fot för det gör så jäkla ont. Den är halvt bruten kan man säga, haha. Skulle nämligen leka cool idag och lyfta upp mig själv på sidan med hjälp av en lyckstolpe, och bad då Pelle i min klass hålla i mina ben. Jag kände att jag inte orkade hålla mig uppe längre så jag skrek till honom att han skulle släppa men han hörde ju självklart inte det och jag tappade taget och ramlade rätt ner på asfaltskanten med foten så den vreds om. Gjorde så jäkla ont så jag höll på att dö. Så nu kan jag inte gå och får inte på mig en sko ens, redigt lyckat! Får hoppas att det är bättre imon så att jag kan gå ut lite i alla fall. Ska vara lite social mot mina underbara vänner nu. Puss



Jag älskar kött !

Kommentarer
Postat av: Linnea a.k.a neus

Haha charmig bild :D Jättefin header btw :D

2010-10-12 @ 23:00:54
URL: http://linnneaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0