powernap kontra powerwalk

Kom just in efter en lång skön powerwalk med bästa vönnen Stina. Vi gick runt i hela Bankeryd i princip, hur skönt som helst! Har bestämt mig för att powerwalka flera gånger i veckan nueftersom det är så skönt och en bra träning. Får se hur det går med det men jag ska göra mitt bästa. Innan idag har jag kört ett body pump pass (som jag har berättat om tidigare) och en del ur ett body balance pass. Det är en blandning av yoga, pilates och tai chi (kan inte stavningrn). Body balance är väl inte redigt min grej men det ska väl funka i guess. så Isag har det blivit en hel del träning. Men det är riktigt skönt det. Då känner man sig stolt och duktigt och blir genast på bättre humör. När jag kom hem ifrån skolan vart jag hur trött som helst så tog en liten powernap. Kände att det verkligen behövdes efter dagens träning på förmiddagen. Just nu sitter jag och kollar på bonde söker fru med mamma och pappa och äter clämentin och dricker vatten! Hoppas ni har haft en bra dag alla söta läsare. Vi hörs mer imorgon, så godnatt på er.






Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

Tur att man har helgen, annars hade man aldrig haft något att längta efter:P

2010-10-13 @ 23:37:24
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0