måndag

Sitter i sängen och har precis fixat mig lite, eftersom jag tpg en dusch så fort jag kom hem eftersom jag har haft ett träningspass. Och idag vart det faktiskt jag som var en utav dem som höll i det. Höll i en liten del av ett body pump pass. Det gick faktiskt oväntat bra, så känner mig lite stolt faktiskt haha. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli åtta så jag kan rulla in mot staden med Erika för att kolla på bio. Vi ska kolla paranormal activity 2, känns ruggigt bra! Jag kommer troligvtis att vara en utav dom som kommer skrika inne på salongen. Men det får jag leva med. Idag känner jag mig faktiskt redigt glad. Det gick upp och ner imorse med många tankar, men just nu känns det bra. Hoppas at det kommer bli som vanöigt igen om ett tag. Finns inget som jag vill mer än det. Så det är bara att kämpa på och ta dagen som den kommer. Hoppas ni haft en bra dag ni med. Puss på er kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0