höstlov

                            

Tjenare kungen! Äntligen är det höstlov. Och kan ju säga att det kunde inte blivit en bättre start på lovet än va det blev. Helgen har vart awesome. Lördagen bättre än fredagen, men med mina tjejer har man aldrig tråkigt kan jag lova er. Idag är jag sjukt seg och trött efter gårkvällen, men sånt man får ta när man levt loppan kvällen innan, haha. Känner mig enormt cool just nu, måste bara säga det. Håller på att pilla lite med musik och samla ihop det bästa till en häftig sak! Så ska fortsätta med det nu känner jag, vi hörs fokkksss!

Kommentarer
Postat av: Beccca

Går du i samma klass som erika ludvigsson?

2010-11-11 @ 16:38:25
Postat av: Lisa

Sv; nej det gör jag inte, vi går i parallellklass :)

2010-11-12 @ 10:11:55
Postat av: Malin & Anton

Snyggt pannband :)



Vill du ha bloggsvar? Delta då i vår tävling och ha chansen att få en inbjudan till bloggsvar!

2010-11-12 @ 10:49:49
URL: http://sparamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0