bloggtrött

Kära läsare som vanligt när jag startar upp min blogg på nytt håller jag på ett tag men tröttnar efter en knap tid. Får allvarlig bloggtorka, vet inte vad jag ska skriva om helt enkelt. Vill gärna ha tips av er så jag kan fortsätta med att blogga. Ibland är det skönt att ha en blogg där man bara kan skriva av sig lite. Igår till exempel var jag och min bästavän Erika hemma hos mitt ex med hans kompisar. Har verkligen saknat att får umgås med dom bara. Efter att ha träffat varandra väldigt ofta under en lång tid och sen knappt träffas eller till och med prata under en lång tid kan bli väldigt jobbigt. Så därför vart det skönt att få umgås med dom en stund igår. Så ett stort tack till dom för att dom gjorde våran kväll. Tankarna går upp och ner i mitt huvud vet inte redigt vad jag ska ta mig till. Men jag får leva livet och se hur allt yttrar sig. Det finns inte så mycket mer man kan göra faktiskt. Men man måsta våga chansa och tro på sig själv, om man gör det kommer man gå riktigt långt i livet! Glöm aldrig det.



slänger upp mitt porträtt foto även här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0