6 oktober

Har inte kunnat blogga innan idag. Blogg.se har strulat för min del under dagen. Men nu fungerarr det igen! Vilken tur för er, haha. Idag har jag tränat och det var superduper roligt. Körde ett body jam pass och det kan jag verkligen rekomendera. Man dansar men tränar upp kroppen på samma gång, redigt fiffigt! Efter det drog jag tillbaka till skolan och hade spanska. Lamt men helt okej. När jag skulle ta bussen hem ringde min söta vän Sara. Så jag mötte upp henne i stan och tog en fika på mackmakeriet. Tack baby för allt! Sen dess har jag bara suttit hemma och slappat det jag är bäst på då såklart. Har fått min skjorta från H&M idag med, kommer troligtvis bild på den imorgon. Nu ska jag fortsätta kika på tv så hörs vi imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag kollar lite på tv, funderar på om jag

kanske ska ta och göra något vettigt :P

Vad händer ikväll då?

2010-10-07 @ 09:57:52
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0