10/10-10

Ligger i sängen, är trött, fryser och har ont i magen. Väntar också på att Erika ska äta så jag kan träffa henne en liten stund och prata med henne. Ska bara orka mig upp härifrån. Gårkvällen blev lyckad på ett sätt kan vi väl säga. Vi hade det mysigt hemma hos stina och lagade god mat fixade oss inför kvällen. Vi satt och pratade massor om precis allt. Blev en hel del skratt och pinsamheter. Efter det drog vi vidare och hade det riktigt trevligt. Vissa stunder var mer flippade än andra. Det hände en massa saker som jag inte kommer ta upp här eftersom det kommer stanna mellan mig och mina tjejer! Efter en grym men flippad kväll sov jag hemma hos Agnes med henne och Nellie. Vi hade det riktigt mysigt och låg och skrattade och cepade oss hela kvällen/natten. Sen när vi vaknade vart vi helt döda, så vi låg kvar i sängen och pratade om alt som hade hänt under kvällen. Riktigt roligt! Det vart lite kort om min lördag, hoppas eran va bra den med! Måste ju bara säga att det är den 10/10-10 idag, riktigt coolt tycker jag haha! Tog lite bilder igår med som jag slänger upp nu.

                       

                       

                          


                             


Kommentarer
Postat av: Laila♥

sötnos :)

2010-10-11 @ 11:09:41
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: laila

krya på dig lilla stackare

2010-10-11 @ 18:24:09
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0