sötsug

        
 
Har ett sånt j*kla sötsug idag, vet inte vad jag ska ta mig till. Det jobbigaste av allt är ju att jag har ont i magen. Så när jag försöker stoppa i mig något som är sött får jag ännu ondare. Vilket problem jag har. Så istället får jag sitta ´här med ett sötsug som bara ine går att stoppa samtidigt som jag har ont i min lilla mage. Tog ett tuggummi och stoppade in i munnen precis. Får be till gud om att det hjälper lite i alla fall. Hur har eran dag varit idag då? Jag har vart hemma ifrån skolan idag igen faktiskt. Men imorgon blir det att dra iväg till skolan. Ska träna på morgonen och sen blir det spanska. Senare på kvällen ska jag träna kampsport för första gången. Någon som har gjort det? Känns lite spännande så får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0