siiiiick

Ligger i sängen som jag nästan alltid gör när jag bloggar. Har i princip nästan gjort det hela dagen. Är faktiskt sjuk. Har ont i magen, halsen och känner mig helt yr. Särskilt när jag ställer mig upp. Så ingen skola för mig idag inte. Får se hur det blir imorgon. Men just nu ser det inte lovande ut. Tycker inte om att ligga hemma och inte göra någonting. Är en sån där tjej som vill ha något att göra hela tiden, en rastlös en! Fick ett paket idag faktiskt. Gissa va det va för något? Jo min efterlängtade onepiece!! Hur glad blev jag inte då. Så nu har det äntligen landat hos mig. Vi kommer att spendera en massa fina & mysiga stunder tillsammans. Men nu måste jag sova så jag är utvilad imorgon. PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0