pälsmössaaaa

Har faktiskt tagit mig till mods och köpt en pälsmössa idag. Helt ärligt så finns det nog ingen mysigare mössa än en stor päls på huvudet, mums säger jag bara! Ville helst haft en brunaktig men det fann dock inte, så fick bli en svart. Men den var faktiskt riktigt fin den med. Så när batterierna är laddade i kameran kommer ni få en bild på den sittandes på mitt lilla huvud. Har vart på jönköpings julmarknad idag med mamma och pappa och myst. Det var riktigt trevligt och man fick upp sin julstämning ännu mera. Så nu sitter jag här där jag aklltid hamnar när jag inte ahr något vettigt at göra. Sittandes i min säng med min gulliga dator. Ska avnjuta en god kycklingsallad snart i alla fall, sen får vi se. Hoppas att ni har haft en mysig och trevlig söndag ni också. Om inte sätt på er ett par mjukisbyxor och en stör fluffig tröja och sätt på en gammal och go film, sen är ni på topp igen!


Ett stort måste nu till vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0