loveeee

Vet att jag inte har bloggat på ett par dagar, men har inte haft någon riktig blogglust så det har inte funnits så mycket att blogga om. Och då är det bara riktig onödigt att lägga upp ett kort och riktigt uselt inlägg. Bättre att vänta tills man har något bra på gång. Men hoppas att ni har klarat er, ska försöka bli bättre (även att jag jämst säger det) men det är värt ännu ett försök. Ska snart hoppa upp ur sängen och städa iordning lite på mitt rum. Har nämligen haft besök hela natten och morgonen. Och han ska jämt stöka till, haha skämt åt sido. Men på något sätt blir det alltid så när jag har nattgäster här. Så ska fixa till det nu. Är nämligen ledig idag och imorgon. Helt underbart! Så får passa på att fixa lite nödvändiga saker nu dessa dagar. Ska upp till stan imorgon och kolla på en iphone 4. Rätt värt faktiskt! Senare på kvällen blir det att kolla Harry Potter på bio med Erika och Anna. Helt underbart! Dock kommer jag vara tvungen att sova själv inatt :(. Inte okej någonstans. Kommer sakna min lilla skitunge. Men det är bafra att acceptera, får ju ändå träffa honom snart igen :D. Men nu måste jag verkligen hoppa upp ur sängen och sätta igång, annars kommer jag aldrig få det gjort.

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0