let's do this





I'm in the corner, watching you kiss her ooohhhhhhh.. Åh va roligt jag har. Sitter inne på min lillebrors rum med min dator i hans säng och lyssna på när han sitter och pratar med sina nörd kompisar i skype eller va satan det nu heter. Han är ju så cooooool som spelar cs, wihoo! Detta är först lördags kvällen på hur länge som helst som jag är ENSAM! Yes, you heard me. I am alone, buhu. Har vart på stan och hockey tidigare idag med mina tjejer. Men sen begav vi oss hem till var och en. En va sjuk, en skulle träffa sin "kille" och en annan skulle käka med sin käre far. Så det va bara att åka hem till mig och lägga mig i sängen för att sova så jag skulle slippa vara ensam. Men självklart så vaknade jag efter en knapp timme, INTE OKEJ! Så nu sitter jag här i min mysiga, fluffiga pch rosa tröja och myser med mig själv. Ska väl försöka sova snart så det blir morgon, så jag kan få gå på stan och shopppaaa igen! Alltså det jag är bäst på mohaha. Fast är bäst på en hel del saker hihue. Nej nu kommer jag bara in på en massa sidospår. Ska sluta skriva nu, peaaaceee ouut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0