hostarr

Hur är det egentligen? Ska man tro på allt som sägs eller inte? Ah, i vissa situationer är det rätt svårt att veta vad man ska ta sig till. Men man får väl helt enkelt lita på magkänslan i guess. Jaja, nu ska jag inta rabbla upp en massa poetiska saker inte. Hur har eran dag varit? Min har vart helt okej och uppfriskande. En bra start på veckan. Åkte till skolan med pappa och hade studiepass, så fick jobba lite med mitt och Linas grupparbete. Efter det stack jag ner till sportlife i stan och körde ett Body pump pass med massa gubbar och tanter, haha. Efter det drog jag vidare till solariet och solade i 20 minuter. Lite färg bättrade jag på i alla fall. Ska göra det igen nu på onsdag så man får en ännu snyggare och fräschare färg! Sen åkte jag med bussen hem och hoppade in i duschen, åt lite mat och därefter tog jag en powernap. Sen nu ikväl har jag bara tagit det lugnt och myst med mig själv och avnjutit en hel el bra program på teven. Borde nog gå och lägga mig snart faktiskt. Är ju alltid så jäkla trött på morgonen, det måsta jag försöka ändra på! Men har faktiskt det rätt svårt och jobbbigt att sova nu de senaste dagarna. Har fått tillbaka min jäkla hosta. Hade den HELA sommaren om inte mer, och den va EXTREMT jobbig så man bara villa lägga sig ner och dö för en stund. Så ska börja ta min äckliga och starka hostmedicin igen. Usch, hatar allt som har med mediciner och sjukhus att göra.. Wellwell, have a good night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0