harry kungen potter

Precis hemkommen ifrån stan med min kära vän Erika. Vi har vart på bio och kollat på Harry Potter och dödsrelikerna. Om jag får säga det själv tycker jag att filmen var riktigt bra faktiskt! Den är lätt sevärd, och tror att många tänker som mig. Att man bara måste ha sätt alla Harry Potter filmerna innan man går under. Dock måste jag nu vänta ett halvår för att få se andra delen av filmen, vilket inte är lika roligt! Men det är bara att stå ut, för förtillfälligt går tiden extremt snabbt. Tycker inte ni det? Så det borde inte ta så lång tid, men det är upp till bevis haha! Tror det är dags för mig att släcka lampan och krypa ner i min säng snart. Kommer dock sakna lille *** jämte mig. Men får överleva ännu en natt, så det funkar nog. Men jag tror inte det finns något bättre än att vakna upp mitt i natten och det första man ser är personen man tycker om liggandes sovande jämte än, och när man vänder sig om följer han efter en och lägger armarna om en och så trycker man sig tätt intill. Mums va jag tycker om det. Skulle kunna sitta här och skriva hela natten om sånna saker, för det är det jag är bäst på ;). Men istället ska jag nu sova. Hoppas ni haft en lika trevlig och mysig kväll som mig. Puss & godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0