sjuk

Ligger i min säng och är sjuk. Inte alls kul kan jag tala om för er. Har legat har precis hela dagen, gick upp för en halvtimme sen och försökte få i mig lite mat för rösta gången idag. Fick i mig lite i alla fall, skönt det. Men sen hamnade jag här i sängen igen. Har ont i halsen som satan, huvudvärk, sån jäkla hosta och mådde illa innan också. Känns inte allt för bra. Men känns som om jag måste sticka iväg till skolan imorgon för annars kommer jag missa så himlans mycket. Och det är inte kul någonstans. Jag går ju på John Bauer gymnasiet här i jönköping, och vi har 3 timmars lektioner. Så om man missar en sån lektion ligger man ganska mycket efter. Och det är rätt jobbigt att ta igen, (dock beroende på vilken lektion man missar). Men imorgon har jag matte och engelska. Och det är ju faktiskt redigt viktiga ämnen. Så får se hur jag mår imorgonbitti, hoppas på att jag mår bättre då! Klickade hem en super söt klänning höromdagen som jag ska ha på julafton. Riktigt gullig, håller ni inte med? Jag bara älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0