Muuuuums

SItter här och stoppar i mig ett smaskigt knäckäpple som pappa & mamma kom hem med till mig. Helt awesome. Håller även på att fixa mig lite, ska iväg upp till centrum snart till julmarknaden. Sen vidare bort till träningen. Men som sagt, gårdagen. Va ju på stan med min kära vän Erika. Och jag shoppade loss. Köpte klart de sista julklapparna och födelsedagspresentern, men även en yber snygg tröja till mig själv. När jag kom hem cyklade jag och min bror bort i värsta snön (vi höll på och dö) till george och hömtade mat. Jag tog en kycklingsallad, och den va super god verkligen. Mums! Efter att vi hade ätit och lite så drog jag bort till Anna där mina tjejer väntade. En okej kväll blev det tillslut. Hoppas ni hade det bra!



Lite shopping, mums.



Hände något cp med blixten ? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0