idol mys

Jag och mamma har precis suttit som två nördar framför teven med var sin data i knät och samtidigt följt idol. Samtidigt så åt vi en massa chips med dipper och drack julmust! Kunde inte bli bättre kändes det som. Fick bli en lugn fredagskväll för mig. Rätt skönt det någon gång ibland också faktiskt. Men just nu ligger jag i min säng och myser, men saknar *** här jämte mig. Men man kan inte alltid få som man vill. Men han har det säkert kul han med ikväll får vi ju hoppas! Imorgon ska jag ta en tripp till stan med mammi, och sen kanske fika med mina girls. Efter det blir det ut och äta på restaurang för att fira min käre mormor. Sen får vi se vad klockan blir. Men antar att jag kommer dra ut och hitta på något awesome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0